دو گل آشوبی، حضور برهانی را منتفی كرد
نوشته شده توسط : alireza

قرار بود آرش برهانی مهاجم تیم استقلال پس از مدتها، در تركیب تیم استقلال مقابل شاهین بوشهر به میدان برود، وی پیش از این خود را آماده كرد تا هر طور شده در خط حمله آبی ها در این بازی حاضر شود اما حضور برهانی در دقیقه 90 منتفی شد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، به نقل از یك مقام مسئول، حاضر در باشگاه استقلال آرش برهانی كه قرار بود در نیمه دوم در تركیب استقلال قرار گیرد با منع مربیان استقلال روبرو شد این بازیكن با دو گلی كه آشوبی در نیمه اول بازی به ثمر رساند نتوانست استقلال را در این بازی همراهی كند.
وی در پایان بازی به مربیان اعلام كرد قصد داشت برای بازگشت به میادین چند دقیقه ای در این دیدار خود را محك بزند.
* اولین پنالتی استقلال در لیگ به ثمر رسیداعضای تیم استقلال كه از ابتدای لیگ تا به حال با پنالتی به گل نرسیده بودند در مقابل شاهین بوشهر توانستند دو پنالتی از بخشی زاده (داور بازی) دریافت كنند. هر دو پنالتی نیز به گل تبدیل شد.
اعضای تیم استقلال اولین بار در همدان، دومین گل خود را در جام حذفی با ضربه پنالتی مجتبی اجباری به گل تبدیل كرده بودند همین امر باعث صعود آنها به مرحله یك هشتم جام حذفی شده بود.
*تاكتیك دفاعی استقلال با تعویض دو مدافع
پرویز مظلومی در مقابل شاهین بوشهر،‌ تاكتیك دفاعی صرف را در نیمه دوم بازی اجرا كرد تا این مسئله باعث شود هواداران استقلال امید بیشتری به پیروزی داشته باشند.
در نیمه دوم بازی استقلال مقابل شاهین بوشهر، پرویز مظلومی با حضور دو مدافع در زمین مسابقه به جای یك هافبك نفوذی و یك مهاجم سعی در حفظ گلها را داشت اما هواداران استقلال به این مسئله اعتراض كردند. زیرا خواستار ارائه یك بازی زیبا از سوی تیم خود بودند.
*پژمان منتظری بازوبند كاپیتانی را به محمدی سپردپژمان منتظری مدافع تیم استقلال پس از تعویض فرهاد مجیدی مهاجم تیم به عنوان كاپیتان استقلال معرفی شد زیرا پس از مجیدی، طالبلو و صادقی و امیر آبادی كاپیتان تیم هستند كه هیچ یك در زمین مسابقه حاضر نبودند، به همین دلیل مدافع استقلال با سابقه تر از باقی نفرات تیم بود. پژمان منتظری بازوبند را نپذیرفت و آنرا به محمد محمدی دروازه بان آبی ها سپرد.
به عقیده مدافع استقلال محمد محمدی با 34 سال سن از تجربه كافی برای هدایت اعضای تیم به عنوان كاپیتان برخوردار است./





:: موضوعات مرتبط: حرف های کادر فنی , خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: بازدید از این مطلب : 735
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : 23 آبان 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: